من اومدم..................................!.........................!..............
نوشته شده توسط : ایسان

سلام............................! به وبلاگ جديد من خوش امديد ..........................!اميد وارم يك وبلاگ توپ بسازم................كه هم خودم حال كنم هم شما.................





:: بازدید از این مطلب : 1687
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 24 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hossein tnt در تاریخ : 1389/6/26/5 - - گفته است :
salam.kheili khoshhal shodam ke be webam omadi .2bare ham bia.ebe too ham kheili ghashange.age maiel bashi tabadol link konim.linkam kardi khabaram kon ta linket konam

/weblog/file/img/m.jpg
hani در تاریخ : 1389/6/26/5 - - گفته است :
سلام عزیزم...
وب گشنگی داری..
خوشحال شدم که بهم سر زدی...
من یه وبلاگ دیگه هم دارم که چند هفته قبل از این یکی ساختمش...
اگر به اون هم سری بزنی.. خوشحال میشم.. اگه اومدی حتما با یه نظر خبرم کن...www.hani89.blogfa.com
من لینکت میکنم...
شما م منو با اسم :کلبه ی عاشقی لینک کن....( و اون یکی وبم رو با نام :خاطره ی قلب ها)
ممنون میشم...

/weblog/file/img/m.jpg
alireza در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :


ب ه ما هم یه سری بزن خوشحال میشم

/weblog/file/img/m.jpg
صنم در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :
= DD

/weblog/file/img/m.jpg
اريا در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :
خوش اومدي خانومي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: